קורס שזירת פרחים

Winning Flower Arrangement by pdbreen.צילום: pdbreen

סידור פרחים

אהבה לפרחים זה אורך חיים, אהבה לצבעם של הפרחים, לצורתם ולריחם, אהבה שמתבססת על אהבה לטבע ואהבה עמוקה לעיצוב. הפרחים נמצאים כמעט בכל מקום, אם בצורתם הטבעית ואם בצורתם המתורבתת, בכל מקרה הפרחים יוצרים אצלנו תחושה נעימה, שקטה המשרה עלינו רוגע ואושר שקט. הרי מי לא אוהבת לקבל זר פרחים לחג או לאירוע מסוים, היופי בפרחים טמון בסידור שלהם ובצורת השזירה של הפרחים.

קורס שזירת פרחים מתמקד הן בפן של הבנה והכרה תיאורטית של הפרחים השונים והן בפן המעשי של סידורם ועיצובם לכדי אסתטיקה משולמת. שזירת פרחים לרוב משתמש בכללי העיצוב, כללי הארגון והקומפוזיציה עם שילוב של צבעוניות וידע מוקדם בשילובים מקוריים וייחודיים של פרחים ממינים וסוגים שונים.

מטרות קורס שזירת פרחים

קורס שזירת פרחים יקנה לסטודנטים את הזווית הראיה השונה על עולם עיצוב הפרחים, ההבנה וההכרה של הפרחים השונים, בניית קומפוזיציה מאוזנת ונכונה, שילוב של אסתטיקה ויופי עם שילוב של חומרים שונים, הכרה של בסיסים שונים וכן שילוב נכון של צבעוניות במטרה להעביר תחושה או מסר דרך ארגונם וצבעם של הפרחים.

קורס שזירת פרחים יקנה לכם את הטכניקות והמיומנויות בארגון הפרחים תוך הבנה של הכלים, של החומרים ושל הטכניקות השונות. ההבנה של שילובי פרחים והתאמתם היא משימה לא קלה ודרך הקורס תוכלו לעמוד על שילובי פרחים, התאמה הסידור לאירועים, יצירת זרים קטנים וגדולים וכן שימוש נרחב בחומרים ותוספים לפרחים ליצירה מקורית וחדשנית. אפשר ללמוד קורס שזירת פרחים גם כחלק מקורס עיצוב הבית המורחב.

מה לומדים בקורס שזירת פרחים

קורס שזירת פרחים עומד על טכניקות שונות אשר נלמדות בסדנא, טכניקות כגון סידור פרחים באגטל, עיצוב זרים, עיצוב וסידור פרחים יבשים, הכנת זרי כלה וזרים לאירועים, עיצוב פרחים וסידור בסגנון יפני ואקזוטי. את לימוד שזירת פרחים יעבירו אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בתחום וכן במהלך הלימודים חלק מן המוסדות עורכים סיור אשר מטרתו הכרה של הספקים ודרכי העבודה. אם אתם אוהבים מאוד פרחים, מומלץ לקרוא גם על קורס פרחי באך.

למי מתאים קורס שזירת פרחים

אם יש לכם את המשיכה הבלתי מוסברת לפרחים, לנוי וליופי, קורס שזירת פרחים מתאים במיוחד בשבילכם, קורס שזירת פרחים מבוסס דבר ראשון על אהבה וחיבה לתחום, הן לחובבנים אשר מרגישים משיכה לתחום והן לאלו הרוצים לדעת וללמוד עוד על שזירת פרחים ולהתפתח בתחום. רוב המוסדות המלמדים שזירת פרחים לא דורשים ידע או ניסיון מוקדם והקורס למעשה מתאים כמעט לכל הגילאים מהצעירים ועד למבוגרים.

פרטים נוספים על קורס שזירת פרחים

קורס שזירת פרחים לרוב מבוסס על תוכנית לימודים המקנה את הראייה העיצוב וכן את הכלים המתאימים לעסוק בתחום וכן להתמקצע בתחום שזירת פרחים. מסיימי קורס שזירת פרחים יכולים להשתלב במספר תפקידים המבוססים על עיצוב ושזירת פרחים הן לאירועים והן עיצוב פרחים ייחודיים ומקוריים.

  • Facebook
  • Twitter
  • email