קורס ניהול ושיווק

קצת על קורס ניהול ושיווק

רוצים להיות מנהלים טובים? מנהלים רבים מגיעים למסקנה הכוללת כי כדי להיות מנהל טוב יש להחזיק בשני עמודי ידע ויכולת מרכזיים: שיווק וניהול. עד כה אנשים שרצו לשפר את היכולות הללו שלהם היו צריכים להרשם למסלולים ארוכים ומייגעים שכללו מידע רב שלא היה רלבנטי לפיתוח שתי היכולות הספציפיות הללו. לאחרונה יש מגוון מוסדות לימוד ומכללות שמציעים לסטודנטים ולמנהלים בפועל ללמוד את הכלים המעשיים ביותר לשיפור טכניקות השיווק ומיומנויות הניהול שלהם.

טכניקות אלו הינם המילה האחרונה במחקר הניהולי והשיווקי, אשר לוקח בחשבון נושאים רלבנטיים ועדכניים כמו למשל שיווק באמצעות רשתות חברתיות. אם זו פעם ראשונה ששמעתם על שיטת שיווק זו, אל תדאגו, הקורס ילמד אתכם שימוש מעשי בטכניקה זו ובהרבה אחרות.

מטרות קורס שיווק וניהול

אם לא הבנתם עד כה, קורס שיווק וניהול נותן לכם כלים מעשיים להיות משווקים טובים יותר, ומנהלים טובים יותר. קורסים שונים נוקטים בגישות ניהוליות שונות ולכן קשה לאפיין את הקורס באופן כללי, אולם אפשר לציין כי קורסים אלו נבדקו והוכחו כמסוגלים לשפר את התפקוד של מנהלי שיווק. בארצות הברית לוקחים קורסים אלו מאוד ברצינות ויש חברות כגון פורד, דל ואינטל אשר שולחות לא רק את המנהלים הבכירים שלהם אלא גם מנהלים זוטרים לקורסי הכשרה האורכים מספר חודשים.

מבנה הקורס

בקורס שיווק וניהול מפתחים את היכולת לשווק מוצרים חדשניים, שירותים שונים, ואף רעיונות ופטנטים חדשים. מכיוון שכל ארגון פועל למטרות רווח, היכולת הבסיסית שמפותחת בקורס הינה כיצד לשרוד במציאות העסקית התחרותית כיום. בתחילת הקורס לומדים על התנהלות היחידה הכלכלית המכונה ארגון וכיצד היא דואגת לשביעות הרצון של לקוחותיה השונים, וכן שומרת על רווחיות מתמדת וצמיחה כלכלית. בקורס זה מניחים תחילה את היסודות של לימודי כלכלה, מדעי הרוח, וניהול, וכך נותנים קרקע ובסיס לתלמידים, עליהם יבנו עקרונות מתקדמים יותר לניהול אפקטיבי. כל הנלמד מגובה בעובדות סטטיסטיות ומחקרים ביצועיים.

קריאה נוספת על הקורס

לפני התחלת הקורס מומלץ לקרוא עוד תיאוריות בתחום הניהול, כגון ניתוחים של הסביבות הפוליטיות והחברתיות השונות והשפעתן על פעילות הארגון, השפעת התפתחויות כלכליות על פעילות שיווקית, ביצוע ניתוח אסטרטגי ולוחמה שיווקית, כלי אינטרנט חדישים לפתרון בעיות עבר שיווקיות, ועוד נושאים הזמינים בכתבות מגזינים כמו דה מרקר, וכן במקורות מידע אינטרנטיים לחקר שיווק וניהול.

משך הקורס

משך קורס ניהול ושיווק הינו כחצי שנה, במהלכו לומדים וסוקרים תחומים כגון עקרונות שיווק אסטרטגי, צרכי השוק וקריאתם, הבנת התנהגות צרכנים, קביעת יעדי עסק, וכן שימוש ביצירתיות וחדשנות ליצירת תוכנית שיווקית מנצחת.

רמת הקורס

המסגרות השונות של לימודי שיווק וניהול מציעות תוכניות שונות, חלקן עם מרצי חוץ, חלקן מתמקדים יותר בנושאים כמו שיווק באינטרנט וקידום אתרים, וחלקן מסגרות כוללות יותר כגון תואר ראשון או שני בשיווק. ישנם קורסי שיווק וניהול שמאפשרים פגישת הכרות בה מכירים את המרצה ולומדים עוד על הקורס.

סיבות ללמוד שיווק וניהול

קורס ניהול ושיווק מעמיק את הידע בתחומים אלו, ומשפר את התפקוד של מנהלים בחברה, וכך מגדיל את הסיכויים שלהם לקידום. סיבה נוספת היא שמעסיקים רבים דורשים ידע תיאורטי ומעשי קודם בשיווק וקורס זה יכול להתאים. כמו כן קורס שיווק מפגיש אתכם עם מנהלים אחרים איתם אתם גם עושים מטלות קבוצתיות. כך אתם רוכשים קשרים ונטוורקים חשובים לעתידכם המקצועי.

משך הלימודים

בעוד שתואר ראשון בשיווק אורך כ-3 שנים, ותואר שני עוד שנתיים, הנדסאי שיווק מוכשר בתוך שנתיים של לימודי יום, וקורסי שיווק שונים אורכים בין 7 חודשים לשנה, פעם או פעמיים בשבוע.

מה לומדים בקורס שיווק?

בין נושאי הלימוד לומדים ניהול מותגים, כלומר פיתוח הברנד של החברה, ודאגה לקשר בין המותג למטרות העסקיות של החברה. ניהול תקשורת שיווקית – כיצד אפשר לדאוג כי הפרסומים והכתבות על החברה הינם בהתאם למטרות וליעדים השיווקיים ולא פוגעים בארגון. נושאים נוספים כוללים פתרון דילמות שיווקיות, הכנת תוכנית שיווקית עסקית, ניהול השיווק בשווקים בינלאומיים, שיווק באינטרנט ועוד.

  • Facebook
  • Twitter
  • email
קבל מידע על קורס שיווק
מלא פרטים לקבלת מידע חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד
יש לסמן מוסדות לימוד בהתאם למקום מגוריך

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר
קבל מידע על קורס שיווק
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר