קורס מנהלות לשכה

קורס מזכירות וניהול לישכה נלמד במגוון של מוסדות לימוד, וכל מוסד מלמד נושא זה בצורה קצת שונה. אם אתם לוקחים את תחום המזכירות ברצינות ומעוניינים להפוך אותו למקצוע, מומלץ שתלמדו ותעמדו על הבדלים אלו כדי שתבחרו את הקורס שיתאים לכם. קורס מזכירות וניהול לישכה מכין אתכם לעבודה מאוד מאתגרת ועם המון אחריות, בה אנשים רבים תלויים בכך וצריכים את עזרתכם. בעבר תפקיד המזכירה נחשב מזולזל ולא מוערך. עובדה זו משתנה לאט לאט כאשר מבינים שהתפקיד על עוזרים אישיים הוא לעתים קריטי בתפקוד של הארגון כולו של ההנהלה הבכירה בפרט. מכיוון שהמנהלים לא יכולים לבצע את כל המטלות הארגוניות בעצמם, פעמים רבות נופלת אחריות רבה על המזכירה.

מזכירות בכירות ומנהלות לשכה דרושות לגלות מיומנות ומקצועיות בעבודתן. הן אחראיות על תפעולו השוטף של המשרד, על ניהול הזמנים של מנהליהן ועוד מטלות שוטפות אחרות. בקורס ניהול לישכה תלמדו לא רק את הידע התאורטי הדרוש למזכיות אלא פיתוח של כישורים מקצועיים ומיומנויות חברתיות ויחסי אנוש

למי מיועד קורס מזכירות?

קורס מזכירות וניהול לשכה מיועד למזכירות מנוסות ופקידות בכירות בעלות וותק וניסיון מקצועי אשר מעוניינות להתקדם בתחומן. אם את מזכירה ומעוניינת להתקדם לתפקידים ניהוליים יותר, יתכן כי קורס זה יוכל להעניק לך את הכלים שתחפשי, גם מבחינת תיאוריות ניהוליות וידע מעשי בתחום הניהול.

מה לומדים בקורס מזכירות וניהול לשכה?

עקרונות בארגון וניהול; המשרד בעידן המודרני; הכרת המשרד הממוחשב; התנהלות המשאב האנושי; אנגלית, שימושי מחשב, ניהול חשבונות, הקלדה, ניהול לשכה, ארגון וניהול, כלכלה, ניהול רשומות וארגון תיקיות, תקשורת  ועוד.

ישנן סיבות נוספות ללימוד מזכירות וניהול לישכה, אולם הסיבה המרכזית שאנו שומעים שוב ושוב ממזכירות שלוקחות את הקורס הוא שהן רוצות להתקדם, שהן מאמינות שיש להן יכולת לבצע תפקיד חשוב יותר בארגון ושבעזרת הקורס הן מקוות לקבל את הידע המקצועי ביותר בניהול משרד.

לאחר הקורס תוכלו לקבל ייעוץ לגבי כיצד להשיג את מטרותיכן הארגוניות, כיצד לעשות את הרושם הנכון על ההנהלה למשל. בקורס מביאים הרצאות אורחות שונות, כמו למשל הסברים והרצאות על שימוש בשפת גוף במשרד. בקורס מונעים גם תופעות בלתי רצויות שפוגעות בעובדות כמו למשל הטרדות מיניות.

  • Facebook
  • Twitter
  • email