קורס איפור

צילום: re

קורס איפור

אמנות האיפור

איפור הינו סוג של אמנות, ובתור אמנות אי אפשר ללמוד איפור מקצועי מכל אחד. במדריך זה אספנו עבורכם מידע אודות מסלולי לימוד מקצועיים של מאפרים מקצועיים, אודות בתי הספר המובילים לאיפור בארץ.

בימים אלו, יוצאים לשוק בכל שבוע מוצרים חדשים וטכניקות חדשות של איפור, אשר עוזרים למאפשרים המקצועיים להגיע לתוצאות מדהימות בעזרת האיפור. תחום דינאמי זה מהווה הזדמנות פז עבורכן, אם תמיד רציתן להתנסות באמנות העתיקה של צביעת הפנים והגוף. עם תחומים כמו איפור כלות, איפור לקולנוע, לטלוויזיה, איפור מפורסמים או איפור לאירועים, וכן התווספות של מותגים עולמיים בתחום האיפור כגון לנקום לשוק הישראלי, נראה כאילו מעולם לא היה זמן טוב יותר ללמוד איפור מקצועי.

קריירה בתור מאפר מקצועי

יש מגוון אפשרויות פיתוח קריירה בתור מאפר מקצועי. מאפרים מקצועיים עובדים בסטים של סרטים, סדרות טלוויזיה, וימי צילום כדי לעצב את השחקנים או הדוגמנים לפי חזון היצירה. לעתים חוברים יחדיו מאפרים, צלמים ומעצבי אופנה ליצור לוק כולל של ההפקה.

לרבים, עולם הקולנוע, התיאטרון, ועיצוב האופנה משמעו זוהר והתרגשות, ואכן הפרסום של עבודות איפור שלך במגזינים זה מרגש ומלהיב. עם זאת יש לזכור שמאחורי רגע אחד של זוהר ישנם שנים של עבודה קשה, התמדה, הכשרה וצבירת נסיון מעשי. מאפרים כגון ירין שחף, דובי פריגר, בועז שטיין, אורלי שי, נטאשה דנונה וגיורא שביט הם רק חלק מעשרות מאפרים מקצועיים שהצליחו בעקבות הכישרון הייחודי שלהם לאפר.

אופציה נוספת היא לעבוד עבור חברת איפור, כגון איל מקיאג’, לנקום או מאק, או לעבוד במגזין אופנה או איפור.

האם איפור הוא כיוון מקצועי נכון עבורי?

האם יש לך אהבה ועניין רב באיפור? יתכן שזה קרה בפעם הראשונה שמרחת ליפסטיק על השפתיים, או כשצפית בכוכבת האהובה עליך בצילומים ללא איפור ותהית לאן נעלם החן שלה, אולם אם הקסם של האיפור שבה את ליבך, כדאי לך להתנסות בצעד הראשון לקראת קריירה של מאפרת מקצועי. יש הקוראים לבעל מקצוע זה אמן איפור, ואין ספק שיש צורך בתכונות של אמן כדי להצליח בתחום זה, תכונות כגון יצירתיות וחזון.

חדוות היצירה דוחפת מאפרים מתחילים ללמוד, לעבוד קשה, להתאמן, ולהגשים את חלומם להפוך למאפרים. יש כמה אפרויות ללימוד איפור, ביניהם מסלול לימודים מלא, קורס איפור או סדנאות איפור קצרות. באתר זה ניתן לכם גם כמה שיעורי איפור בסיסיים כדי שתתחילו להרגיש אם המקצוע אכן מתאים לכם. כמו כן נספר לכם אודות עיצוב האיפור לשנת 2010, וניתן לכם טיפים שונים לאיפור.

מה לומדים בקורס איפור?

איפור פנים

אפשר לראות את פרק איפור הפנים כפרק מבוא לכל לימודי האיפור, בעיקר משום שרוב האיפור מתמקד באזור הפנים, וכדי ליצור מראה אותנטי ומרשים יש לראות את הפנים בכללותם ולא רק להתייחס לאיפור חלקי הפנים.

איפור עיניים

בפרק זה נלמד אודות השקעת עיניים והבלטת עיניים, שימוש במסקרה ואייליינר, הדגשת צבע עיניים וטכניקות איפור עיניים נוספות שעוזרות להבליט את המאפיינים הטובים של העין ולהתאימן למבנה הפנים.

איפור גוף

בשנים האחרונות התפתח מאוד תחום איפור הגוף, ועבר השפעות רבות מתחום הקעקועים. כיום אפשר להשיג אפקטים מדהימים באיפור גוף, וליצור אמנות של ממש על גוף האדם. איפור גוף מאפשר לאמן לעבוד עם יצירה חיה ונושמת, וליצור אמנות שהיא בועטת וחדשנית מאוד.

איפור ושיער

מאפרים שונים היום לומדים גם את תחום עיצוב השיער, ואחרים לומדים להתייחס מאוד לתספורות ותסרוקות ולהתאים את האיפור למראה השיער. מעצבי שיער שונים כגון מיקי בוגנים ידועים בעבודה מאוד מדוקדקת ומקצועית ובתיאום עם המאפרים בעבודתם.

איפור שפתיים

איפור שפתיים החל לפני מאות שנים, ונועד לחקות את אדמימות השפתיים של נשים צעירות בעת תקופת הפוריות שלהן. החל מהספה של דאלי, ועד עיצוב האלבום של הרולינג סטונז, השפתיים הן מרכז חושני ומושך של כל הפנים, ומאפרים משתמשים במרכז זה ליצור את הלוק הכולל של האיפור. בקורס תלמדו להתאים צבעי שפתיים וליפסטיק, להשתמש בליפ גלוס, להבליט שפה עליונה או תחתונה, ועוד דרכים ליצור שפתיים יפות וחושניות.

איפור וקוסמטיקה – טיפוח העור

תחום ידע הכרחי עבור כל מאפר מקצועי הוא טיפוח העור. כיום כבר ברור כי עדיף למנוע את הווצרות הקמטים מאשר לכסות עליהם עם איפור. בעזרת מוצרי טיפוח אפשר לשמור על מראה בריא וצעיר ללא איפור עודף. מעבר לכך, מוצרי איפור שונים כוללים גם מרכיבים המטפחים את העור, ומגינים מפני הקרניים המזיקות של השמש. במהלך לימודי איפור תלמדו איך לבחון מוצרי קוסמטיקה ולהתאים למאופר חבילת מוצרי טיפוח ואיפור כוללת. מובן שאת טיפוח העור מתאימים לקבוצת הגיל, ויש איפור לנערות, איפור לילדות ואיפור לנשים מבוגרות הדורשים טיפוח שונה של העור. בטיפוח העור שמים גם לב לסוג העור, ומתאימים ערכת איפור וטיפוח לעור שמנוני, רגיל או יבש.

איפור לאירועים – איפור כלות

בעוד שקשה להכנס כמאפרים מתחילים לתעשיות הקולנוע, האופנה והצילום, מאפרים שונים מוצאים פרנסה ראשונית באיפור לאירועים. בין אם מדובר באירוע עסקי, השקה של מוצר חדש, או חתונה, יש צורך במאפרים שיוודעו כי הנוכחים באירוע לא רק לבושים היטב אלא גם מצטלמים טוב עם האיפור המתאים. המאפרים עוזרים גם לגברים באירוע להראות טוב יותר, גם בלי איפור בולט.

טכניקות ליצירת אפקטים באיפור

בקורס תלמדו כיצד ליצור אפקטים שונים באיפור, כגון איפור מעושן, וכן תחפושות איפור לפורים כגון: איפור פרפר, אינדיאני, נמר, חיפושית, חתולה, ארנב, יפנית, מכשפה, סינית, אריה, דבורה ועוד חיות.

הכנת תיק עבודות

מלבד הידע המקצועי אשר רוכשים בלימודי איפור אישי, הלימודים מעניקים גם ידע מעשי במציאת עבודה בתור מאפרים, וכן עוזרים לסטודנטים להפיק תיק עבודות איפור מקצועי, הכולל תמונות רבות שנאספו במהלך ימי הצילומים בלימודים.

  • Facebook
  • Twitter
  • email
קבל מידע על קורס איפור
מלא פרטים לקבלת מידע חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד
יש לסמן מוסדות לימוד בהתאם למקום מגוריך

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר
קבל מידע על קורס איפור
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר